Missbrukarpersonlighet

Gjorde som vanligt, fnös åt hypen om ungdomsböckerna i Twilight-serien. Fick ett ex av första delen i handen som blev liggandes tills inget annat fanns att läsa och jag tänkte att jag kunde läsa lite i den tills jag hade hunnit skaffa något annat.

Eller hur. Pang bom så sitter jag på cdon.com:s hemsida mittinatta och svär över att det är så oklart i vilken ordning böckerna ska läsas innan jag himlar med ögonen över min egen dumhet och inser att jag självklart kan beställa allihop. Sen tänker jag att det nog är bättre att gå till bokhandeln så jag slipper eventuell väntetid.

Sen skriver jag "himlar med ögonen". Himlar med ögonen? Det kan hända att jag måste undvika att uttrycka mig i skrift tills serien är utläst. Om jag räknar med distraktioner som arbete och liv så bör det ändå ta mindre än en vecka. Ungdomsböcker rockar. Eller vad dom nu säger nu för tiden. Ungdomarna.

Kommentarer
Postat av: Beatrix Vnunk

Hahahaha! Jag vet precis. Höll på att bli galen.

Så här tyckte jag:

http://retronyttgods.blogspot.com/2009/02/jag-tycker-i-alla-fall-att-det-ar-fint.html

Obs! Spoiler läs inte förrän du är klar:)

2009-10-13 @ 15:45:49
URL: http://retronyttgods.blogspot.com
Postat av: Mims

Men helvete Bea...jag är ju det nyfiknaste som finns...attans, nu måste jag åka till bokhandeln genast så jag inte förstör för mig själv och läser det där inlägget pronto...det vore ju förjävla illa om jag sabbade min upplevelse med tonårsvampyrer och himlande ögon..haha, jösses..



Men du, finns det många? rädd

2009-10-13 @ 17:07:50
URL: http://trilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0