Sug

Jag har varit dålig på att läsa sen jag kom hem från Australien. Okoncentrerad och ointresserad. I huset kan man följa ett spår av icke utlästa böcker som jag borde ha läst ut, borde ha gillat men som jag alla rastlöst har kastat ifrån mig någonstans mitt i. Istället har jag ägnat en massa tid från att somna ifrån en uppsjö filmer och tv-program men för några veckor sen kom det tillbaka, suget, och jag har i rask takt avverkat varenda bok inom räckhåll och fått handlat nya när dom tog slut.

I min jakt på nya böcker att läsa resignerade jag och gick med i boktipset och förundras just nu över att det var ganska träffsäkert, statistiken över vad jag gillar och ogillar stämmer rätt väl överens med verkligheten. Läs-suget är tillbaka och vintern kan vara räddad.

Kommentarer
Postat av: Beatrix Vnunk

Jag börjar följa dig. Bums.

2009-09-15 @ 10:17:31
URL: http://retronyttgods.blogspot.com
Postat av: Mims

Åh, perfekt, jag gör detsamma, bums. Jag är verkligen genuint lycklig av att känna lässug igen och fick hejda mig från att spendera hela lönen på cdon igår. Fem nya dimper dock ner i brevlådan innan veckan är slut. Lycka.

2009-09-15 @ 12:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0