Tröttmössa goes grinfia

Jag är inte bra på sömnbrist. Det är nog inte någon men min besvärande reaktion är en snudd på sjuklig blödighet. Jag grinar, åt allt.

Idag har jag i tur och ordning gråtit till/åt/för Haiti (kanske det enda gråtvärda faktiskt), att jag fick rött i en korsning när jag redan var lite sen till jobbet, en artikel om en 19-åring som födde barn ensam i sitt badrum, ett hyllningsprogram för Järvsöfaks (och här befann jag mig på jobbet, mitt uppe i ett barnkalas, om popcorna var ovanligt salta vet vi varför), Diane Keaton och Jack Nicholsson, i en komedi, och slutligen drog jag av en skvätt för en hjärtknipande scen i Dr House.

Nu ska jag slå en signal till min kille och sen sova. Jag hoppas han svarar, vi vet alla vad som annars kommer ske.

Kommentarer
Postat av: Beatrix Vnunk

Det där låter ju som jag!

2010-01-26 @ 10:56:57
URL: http://retronyttgods.blogspot.com
Postat av: Mims

Hemskt är det vad det är, jag måste försöka komma ihåg att ge mig själv totalt medieförbud vid mindre än 4 h sömn på en natt mellan jobb. Men jag antar att det är ett ganska konstant tillstånd med en liten bebis?

2010-01-26 @ 12:03:30
URL: http://trilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0